aanmelden als nieuw lid bonsai forum
-
- Συντονιστής
- Has thanked: 354 times
- Been thanked: 289 times
-
- Συντονιστής
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 141 times
- Επικοινωνία:
Re: aanmelden als nieuw lid bonsai forum
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Joop!
Εάν θες άνοιξε 3 διαφορετικά "νέο θέμα" για κάθε δέντρο σου ΕΔΩ: viewforum.php?f=9
ώστε να τα δούμε και εμείς.
Εάν θες άνοιξε 3 διαφορετικά "νέο θέμα" για κάθε δέντρο σου ΕΔΩ: viewforum.php?f=9
ώστε να τα δούμε και εμείς.
-
Topic author - Shohin
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 47 times
aanmelden als nieuw lid bonsai forum
Hallo allemaal,
mijn 1e mail hier op dit forum.
Mijn naam is Joop van den Berge, 67 jaar, ben Nederlander en woon met mijn vrouw bij Finiki-Peloponnesos sinds eind 2019.
Ik ben reeds bekend met bonsai sinds +- 1985 en was in Nederland ook lid van een bonsaiclub.
In 2004 naar Frankrijk verhuisd en was daar ook 2 jaar lid van een bonsaiclub.
Momenteel heb ik maar 3 bonsai, een Ulmus parvifolia, een Acer Buergerianum en een Buxus. Verder nog een flink aantal in de volle grond of in een grote kweekpot om groter te worden.
Jammer dat Athene zo ver weg is voor mij, anders was ik elke maand bij Metropolitanfoods, dus het meeste contact zal via dit forum gaan.
Tot horens, Joop
mijn 1e mail hier op dit forum.
Mijn naam is Joop van den Berge, 67 jaar, ben Nederlander en woon met mijn vrouw bij Finiki-Peloponnesos sinds eind 2019.
Ik ben reeds bekend met bonsai sinds +- 1985 en was in Nederland ook lid van een bonsaiclub.
In 2004 naar Frankrijk verhuisd en was daar ook 2 jaar lid van een bonsaiclub.
Momenteel heb ik maar 3 bonsai, een Ulmus parvifolia, een Acer Buergerianum en een Buxus. Verder nog een flink aantal in de volle grond of in een grote kweekpot om groter te worden.
Jammer dat Athene zo ver weg is voor mij, anders was ik elke maand bij Metropolitanfoods, dus het meeste contact zal via dit forum gaan.
Tot horens, Joop