Γεια σας.
-
RiaDr
- Imperial Masterpiece

- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Γεια σας.
giotis έγραψε:με ενδιαφέρει να διαβάσω άρθρα όπως τεχνικές, yiamandori και κεραμικη.Θέλω να γίνω ενεργό μέλος.πόσος καιρός χρειάζεται ;διάβασα στο ενεργό μέλος οτι αρκεί να κάνεις δημοσιεύσεις και να μπενεις 1 φορα την εβδομάδα.γθα ποσο όμως ;
Ας μη μένουμε στους τύπους, η ουσία μετράει, τα μπονσάι δηλαδή, λόγω των οποίων είμαστε εδώ. Τα υπόλοιπα θα έρθουν με τον καιρό...
"Το καλύτερο λίπασμα για τα φυτά είναι η σκιά του κηπουρού.."
-
giotis
Topic author - Σπορόφυτο

- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
μερικά λόγια για σένα εδώ
---------------------------------------
Το παίζω ειδικός αλλά δεν γνωρίζω τίποτα. Σε γενικές γραμμές είμαι άσχετος και μένω Αθήνα.
Επίσης άφησα μουσάκι για να μοιάζω στον Μιγιάκι. [img]http://bonsaiforum.gr/images/smilies/eusa/whistle.gif[/img] [img]http://bonsaiforum.gr/images/smilies/eusa/violin.gif[/img]
---------------------------------------
Το παίζω ειδικός αλλά δεν γνωρίζω τίποτα. Σε γενικές γραμμές είμαι άσχετος και μένω Αθήνα.
Επίσης άφησα μουσάκι για να μοιάζω στον Μιγιάκι. [img]http://bonsaiforum.gr/images/smilies/eusa/whistle.gif[/img] [img]http://bonsaiforum.gr/images/smilies/eusa/violin.gif[/img]
-
Harris
- Συντονιστής

- Has thanked: 111 times
- Been thanked: 176 times
- Επικοινωνία:
Για να ξεκινήσεις σαν ενεργό μέλος να γράψεις, για αρχή , μερικά λόγια σενα εδω.giotis έγραψε:με ενδιαφέρει να διαβάσω άρθρα όπως τεχνικές, yiamandori και κεραμικη.Θέλω να γίνω ενεργό μέλος.πόσος καιρός χρειάζεται ;διάβασα στο ενεργό μέλος οτι αρκεί να κάνεις δημοσιεύσεις και να μπενεις 1 φορα την εβδομάδα.γθα ποσο όμως ;Hfestion έγραψε:Τι χρειάζεσαι? Ρωτα μας
-
Hfestion
- Συντονιστής

- Has thanked: 421 times
- Been thanked: 359 times
Φίλε μου αλίμονο αν αντλουσαμε πληροφορίες μονο απο το φόρουμ... το ίντερνετ είναι απειρο... Googlαρεις , ψάχνεις και βρίσκεις.